.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در سومین روز از نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس
آخرين آمار از ثبت نام داوطلبان در استانهای شمالی
تا پایان روز سوم مهلت ثبت نام در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 101 نفر در 3 استان مازندران،گیلان و گلستان ثبت نام کردند.
آخرين آمار از ثبت نام داوطلبان در استانهای شمالی

تا پایان روز سوم مهلت ثبت نام در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 101 نفر در 3 استان مازندران،گیلان و گلستان  ثبت نام کردند.

به گزارش شمال نیوز ،
در استان مازندران طی سه روز نخست ثبت نام از نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 25 نفر در 9 حوزه انتخابیه استان نام نویسی کردند که از این تعداد 23  نفر مرد و دو نفر زن می باشند .

همچنین تا پایان روز سوم مهلت ثبت نام در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 34 نفر در استان گلستان ثبت نام کردند. که از این تعداد 30 نفر مرد و چهار نفر زن هستند که با مراجعه به حوزه های انتخابیه استان نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند.


در 11 حوزه انتخابی گیلان تاکنون در مدت سه روز 42 نفر نام‌نویسی کردند که بیشترین تعداد این افراد ثبت نام شده با 12 نفر مربوط به رشت است.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 دي 1390
خبرنگاران ، رسانه ها و مطبوعات متعهد و متخصص ، چشمهای بینا ، گوشهای شنوا ، پیگیر کارها ، دلسوز جامعه ، مورد اعتماد مردم و مددکار مسئولین هستند . برای این عزیزان ، توفیق در انجام رسالت مطبوعاتی در انتخابات و حفاظت از ارزشهای انقلابی و اسلامی ، عدالت اطلاع رسانی آزاد برای معرفی ظرفیتهای واقعی علمی ، تخصصی و تجربی همه کاندیداهای محترم مجلس نهم بطور مساوی و انتخاب اصلح را به مردم شریف بر اساس وجدان خبرنگاری و نگاه تیزبین رسانه ای آرزو دارم . با امید حضور حداکثری در انتخابات مجلس نهم و خلق حماسه ای دیگر برای عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران . با تشکراز مدیریت محترم سایت – جعفر قربان پور کاندیدای دوره قبل در مجلس هشتم و داوطلب ثبت نام شده مجلس نهم از حوزه انتخابیه شهرستان ساری
لطیف 6 دي 1390
لطفا نامشان را هم اعلام کنید
نا شناس 7 دي 1390
عدد
به درد كسي نمي خورد
نا شناس 7 دي 1390
لطفا تعدادثبت نام کنندگان هرحوزه انتخاباتی رادرهراستان مجزا اعلام کنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.